lunes, 29 de junio de 2009

VICTÒRIA A ALCAÑIZ


Aquest diumenge 28 de juny, vaig córrer a Alcañiz, una prova puntuable per al campionat d'Aragó de motocròs. El circuit estava en perfectes condicions, arreglat, regat, i tot de sorra semblant als circuits de Bèlgica i sense cap dubte és un dels millors circuits de motocròs en l'àmbit nacional.

La carrera va anar molt bé, els entrenaments de tan sols 15 minuts vaig aconseguir la "pole", segon en Mataró a 1.5 i el tercer ja estava a més de 4s.

En la primera màniga vaig sortir en primera posició, la qual la vaig mentindre fins al final de la màniga. Segon va entrar en Mataró a 49s havent tingut una caiguda, i 3 en Villaverde a 53s.

La segona màniga va ser més disputada que la primera, vaig tornar aconseguir el holeshot i en Mataró es va ficar en segona posició. Vam estar tota la màniga entre 4 i 7 segons i així és va acabar. El ritme de la màniga va ser molt ràpid ja que vam arribar a doblar fins al 4rt classificat.

Ara toca prepara-se per a la carrera que és disputara aquest cap de setmana a Itàlia del campionat d'Europa, on la representació catalana sera formada per: Oliva, Betriu, Mataró, Boixeda i jo mateix. Serà difícil ja que l'inscripció és de 78 pilots i només poden pendre part en la carrera de diumenge 40 pilots. Esperem que tot vagi bé i es pugui aconseguir un bon resultat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario