lunes, 8 de junio de 2009

Campionat Catalunya Bellpuig

Aquest cap de setmana es va disputar a Bellpuig la cuarta prova puntuable per el campionat de Catalunya de MX2 on ja vaig poder participar. La carrera va anar bé i vaig lograr acabar 2n amb MX2 i 1r amb MX2 junior.
Els entrenaments van ser bons, vaig fer tercer a 0.6 del primer classificat hi ha 0.5 del segon.
La primer màniga vaig sortir primer però ràpidament el Matinez em va passar i es va escapar. Vaig entrar segon a 15 segons del primer i derrera meu van entrar el Galindo i el Betriu a 7 segons.
La segona màniga vaig tornar a sortir primer però es va repetir la primera màniga on el Martinez em va passar i es va escapar 16 segons, jo vaig tenir una lluita amb el Betriu on em vaig poguer escapar 7 segons i vaig entrar 2n i ell 3r.
La tercera màniga el holeshot tornava a ser meu, el Martinez em passava ràpidament i aconseguia situar-me segon escapant-me una mica però alguns errors em van portar a tenir a redera el Betriu i el Galindo i llavors vaig caure. Vaig baixar fins la sisena posició però vaig remontar fins a 4rt.
A la general 2n amb MX2 i 1r amb Junior. El resultat va ser bonissim ja que no m'esperava poder esta tan endevant. Ara toca seguir entrenant i preparar-se fort per a la pròxima del Català a Salomó.

No hay comentarios:

Publicar un comentario