lunes, 1 de junio de 2009

Campionat Espanya MX2 (SORIA)


Aquest pasat cap de setmana, es va disputar a San Esteban de Gormaz la cinquena prova puntuable per el campionat d'espanya, on ja tornava a competir i vaig aconseguir una gran vuitena posició.

Els entrenos van començar malament on el circuit estava ple de fang i costava molt agafar el ritme on vaig acabar en el 17 clasificat per a la sortida, però realment el que importava era la carrera.

La primera màniga la sortida no va ser bona, i després de remontar unes 5 posicions vaig acabar el 9 que no estava gens malament després de casi 2 mesos sense fer cap carrera.

La segona màniga vaig fer una gran sortida on em vaig col·locar en la cinquna posició i la vaig mentindre fins a mitja màniga on vaig tenir alguns petits problemes i vaig baixar fins a la setena posició.

La valoració es bona ja que després de la lesió només feia 2 setmanes que anava amb moto i no tenia el ritme i la velocitat que tenia, però tot va anar bé i ara toca prepara-se fort per la carrera d'aquest cap de setmana a Bellpuig, puntuable per el campionat de Catalunya on ja no puc obtar per el podium final ja que per culpa de la lesió ja he perdut 3 carreres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario