lunes, 15 de junio de 2009

Sx LINYOLA

Aquest dissabte 13 de juny es va disputar la primera prova del campionat de Catalunya de SX2 on va començar bé però no va acabar tan bé...
Els entrenaments van ser bons on vaig acabar 2n a 0.5 del jaume betriu.
A la primera classificatòria que es va separar en grups A i B vaig aconseguir guanyar-la després d'una bona lluita amb en Ramón Salvans.
A la segona classificatòria vaig sortit en primera posició i també i vaig acabar.
Llavors es va disputar una superfinal entre els millors pilots de SX1 i SX2 on la meva sortida va ser fatal en 12 posició i vaig remontar fins a 6è quan tenia una bona lluita amb en Salvans i en Mataró i en els dubbies en Salvans i en Mataró es van tocar i vaig xocar contre en Mataró i finalment vaig entrar en la posició 10.
La pròxima carrera del català de Mx es aquest cap de setmana a Salomó on esperem que surti tot bé i pugui donar el màxim de mi mateix.

No hay comentarios:

Publicar un comentario