lunes, 22 de junio de 2009

CAMPIONAT CATALUNYA SALOMO


Aquest cap de setmana vam córrer a Salomó, la cinquena prova del Català de mx2. El terreny i el circuit van estar en perfectes condicions tot i que en els entrenaments hi havia una mica de fang.
Els entrenaments van anar molt bé, vaig acabar segon a 0.4 del primer i el tercer va quedar a 1.8.
La primera màniga fatal sortida, arribem a la curva i a terra i va tocar remontar amb una bona lluita amb Gutkin primer, llavors Boixeda i finalment Salvans i vaig acabar 5è.
La segona màniga va passar el mateix a la sortida però no vaig perdre gaire temps com a la primera, vaig remontar fins a la segona posició i a l'ultima volta vaig tindre una petita caiguda i vaig baixar fins la 3era posició.
La tercera màniga vaig sortir amb més rabia que mai, vaig fer el holeshot, vaig apretar fort i vaig entrar primer amb el 2n a més de deu segons.
Finalment vaig acabar 1r amb Junior MX2 i 2n amb MX2 empetats de punts amb el primer, però per mànigues va guanyar ell.
La conclusió de la carrera es bona, i ara toca entrenar fort perque de qui a 2 setmanes hi ha el campionat d'Europa a Faenza (Itàlia), on disputare la meva primer prova internacional...

No hay comentarios:

Publicar un comentario