sábado, 6 de marzo de 2010

NACIONAL TALAVERA


Aquest últim cap de setmana de Febrer, és va disputar a Talavera de la Reina (Toledo) la primera prova del campionat d'Espanya de mx2. El circuit en els entrenaments hi havia fang, a causa de les pluges caigudes durant la setmana. De cara a les mànigues és va ficar millor però és van fer molts baxes.




Els entrenaments van anar força bé, hi vaig obtenir la 5ena posició per a la graella de sortida a només 0.3 decimes del pilot que va conseguir el millor 4rt registre.


A la primera màniga vaig fer una bona sortida i em vaig col·locar al grup de devant, però a final de recta, va aver-hi una gran caiguda on s'em va fer impossible no caure. Vaig comença a remontar des de la 30ena posició i només vaig poguer remonat fins el 12è lloc a causa de l'egarrotament als avantbraços.
A la segona màniga no vaig fer una bona sortida i quan anava 7è redera el 6è vaig tenir una petita caiguda on vaig anar a parar el 9è. Finalment en la segona màniga vaig entrar en 8ena posició.
En el global de la carrera em vaig classificar en la 7ena posició, tot i els problemes que vaig arribar a tindre.



Cal destacar que en aquesta prova inaugural del Campionat d'Espanya de MX2 és va veure per Intereconomia TV, i es veuran les altres 3 proves que coincideixen amb el de MX ÉLIT.
Ara em vaig tenir que fer una artroscopia al canell dret, al lligament triangular, a causa de tota la temporada passada i dels cops. De qui a 3 setmanes ja tornaré anar amb moto.



No hay comentarios:

Publicar un comentario