viernes, 19 de febrero de 2010

PRETEMPORADA


Hola a tothom. Feia temps que no em passava per el blog, ja que entre l'insitut i tota la preparació per la moto no em resta temps. Aquest més de febrer i el mes passat m'he entrenat fort per la pròxima temporada, que comença a ponts aquest mateix cap de setmana. El terreno estara tou, per les plujes caigudes a les darreres hores, i per primer cop competire amb mx2 i mx1 amb un mateix cap de setmana. Les ganes de fer-ho bé i són, ara només fa falta tenir sort.


També vaig estar entrenant a talavera de la reina, perquè el pròxim cap de setmana tinc una prova molt important del campionat d'Espanya de mx2, la primera, i hi hauran molts pilots bons i s'haura de lluitar per estar en posicions capdevanteres.

Pel que fa el número que portare aquest any sera el 6, per tan cambiare el 34 de l'any passat que em va portar molta sort.
Per aquest any comptare amb l'ajuda de KTM ESPANYA, TOPFUN (ONE, UFO, GAERNE), MOTO CLUB SANT CELONI, MICHELIN, GOLDFREN, DEFBIKES, GIMNNAS TENNIS VIC, i altres ajudes.
Fins aviat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario